Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Εξωφρενικές Ατάκες – Πώς να μην κάνετε καμάκι!


«Ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου και είσαι τόσο γλυκιά;» Ίσως αυτή να ήταν η πρώτη ατάκα που σκεφτήκατε διαβάζοντας τον τίτλο. Ομολογουμένως το παραπάνω καμάκι έχει μείνει στην ιστορία του φλερτ. Στην InSite μιλήσαμε ήδη για μερικές ατάκες-καμάκια για γέλια. Όπως φαίνεται, όμως, οι ατάκες δεν είναι ποτές αρκετές! Διαβάστε περισσότερες εδώ.


 - Έχει πολύ ζέστη εδώ μέσα ή απλά εσύ ζεσταίνεις την ατμόσφαιρα;

- Είσαι από τη Χιροσίμα; -Όχι γιατί; (εύλογη απορία) – Γιατί μωρό μου είσαι βόμβα!

- Τελικά τα πόδια σου πού ακριβώς τελειώνουν;

- Να η ευκαιρία που έψαχνες για να με γνωρίσεις!

- Εκτός από το να προκαλείς σεισμό στο πέρασμά σου, τι άλλο κάνεις στη ζωή σου;

- Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω σε κανένα τέταρτο;

- Κάτι πρέπει να έπαθαν τα μάτια μου γιατί δεν μπορώ να τα πάρω από πάνω σου!

- Έλα να μείνεις στην καρδιά μου, δε θα πληρώνεις νοίκι!

- Μήπως είσαι η θεά Αφροδίτη;

- Κάνε μου μια χάρη, πες στο αγόρι σου πόσο τυχερό είναι!

- Ξέρεις τι θα πήγαινε όμορφα επάνω σου; Εγώ!

- Μήπως ξέρεις από Πρώτες Βοήθειες; Μόλις σε είδα μου κόπηκε η αναπνοή!

- Πιστεύεις στον Θεό; Ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου!



Σου Άρεσε? Κανε Like!!


0 σχόλια:

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

Share us

 
Design by Design 13 | Coding By Gr Sof | Bloggerized by Lasantha