Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Το γράμμα της Σίσσυς Χρηστίδου στους πρώην συνεργάτες της!

Λυσσάξανε όλο το καλοκαίρι να μιλάνε για την κόντρα της με τη Ναταλία Γερμανού, λυσσάξανε να βγάλουνε λαβράκι από την αποχώρηση της από την "καλή χαρά".
Η Σίσσυ χρηστίδου στέλνει την τελευταία απάντηση που τα διαψεύδει όλα μια και καλή
: Ένα γράμμα!



Φρέσκα νέα σας λέω, το μυριστήκε η δαιμόνια Ελεωνόρα Μελέτη και το διάβασε στον αέρα πρωί πρωί...
Ορίστε, λοιπόν τί έγραφε η Σίσσυ η συναισθηματικούλα: "Μπορεί να φεύγει από εδώ το σώμα μου, αλλά ένα κομμάτι της ψυχής μου θα ανήκει πάντα εδώ. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για αυτά τα τρία υπέροχα, μαγικά και κυρίως ανέμελα χρόνια. Σας ευχαριστώ για τα όμορφα και τα άσχημα, για τα εύκολα και τα δύσκολα που περάσαμε μαζί. Σας ευχαριστώ, γιατί με βοηθήσατε να είμαι χαρούμενη κι έτσι να μπορώ να μεγαλώνω ένα χαρούμενο παιδί. Σας ευχαριστώ γιατί με πιστέψατε, με στηρίξατε, με αντέξατε. Σας αγαπώ πολύ και όταν δεν θα με θέλετε, εγώ πάλι εκεί θα είμαι. Φιλιά!"


-Αthensbars


Σου Άρεσε? Κανε Like!!


0 σχόλια:

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

Share us

 
Design by Design 13 | Coding By Gr Sof | Bloggerized by Lasantha