Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Ποια Ελληνίδα τραγουδίστρια, αποκαλύπτει πως την λυπούνται οι φίλοι της λόγω των... γκομενικών της..?

Τα λέει έξω από τα δόντια, και ζει την ζωή της όπως θέλει.! Δειτε ποια...




Η Άννα Βίσση, είναι μία δυναμική γυναίκα, και το μόνο που μπορεί να την ρίξει στα πατώματα, είναι ο έρωτας... «Στα πατώματα έχω πέσει. Νομίζω ότι οι φίλοι μου με λυπούνται πάρα πολύ στα γκομενικά. Βλέπουν μια γυναίκα που είναι τόσο σίγουρη σε όλα τα άλλα, και δεν μπορούν να ερμηνεύσουν την αντίδρασή μου σε αυτό. Μου λένε, «μα είναι δυνατόν μωρέ Άννα, εσύ; Η Άννα Βίσση μας τα λέει αυτά;» Παθαίνω εκεί μια κρίση και ουρλιάζω. «Δεν είμαι η Άννα Βίσση. Ποια είναι αυτή; Ποιος την υπολογίζει αυτή; Εγώ θέλω αυτόν τον άντρα τώρα, μην μου τα πρήζετε με τη Βίσση.» Ξέρεις κάτι όμως; Ευτυχώς. Γιατί αυτό μου δείχνει ότι δεν έχω μπει στο τριπάκι του να παίζω κάποιον ρόλο, και συνεχίζω να είμαι ένας κανονικός άνθρωπος»

-athensbars


Σου Άρεσε? Κανε Like!!


0 σχόλια:

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

Share us

 
Design by Design 13 | Coding By Gr Sof | Bloggerized by Lasantha