Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Συνελήφθη η πορνοστάρ Βίβιαν Ιωακείμ

Αίσθηση προκάλεσε η είδηση ότι η γνωστή Πατρινή πορνοστάρ Βίβια Ιωακείμ, η οποία και είχε συμμετάσχει σε ελληνική ταινία πορνο την περασμένη χρονιά, έπεσε στα χέρια της Ασφάλειας Πατρών.
Το ακριβές κατηγορητήριο δεν έχει γίνει γνωστό, όμως, οι πρώτες πληροφορίες θέλουν...

ην νεαρή κοπέλα να συλλαμβάνεται εξαιτίας κλοπιμαίων που βρέθηκαν στην τσάντα της. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές βρέθηκε στο ΚΤΕΛ έχοντας μαζί της τηλεόραση και ηλεκτρονικούς υπολογιστές που όπως αποδείχθηκε αποτελούν προϊόντα κλοπής. Η ίδια πάντως υποστήριξε πως δεν είχε καμία σχέση με τέτοιου είδους πράξεις.
Η γυναίκα αφέθηκε τελικά ελεύθερη.
ΕΙΧΕ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ
Θα πρέπει να υπενθυμίσουμε πως η Βίβιαν Ιωακείμ είχε συλληφθεί και πέρυσι για κατοχή ναρκωτικών. Μάλιστα τότε έλεγε: 
«Είμαι συνένοχη στο έγκλημα. Ο αδελφός μου είναι χρόνιος χρήστης ναρκωτικών ουσιών και εγώ του έδινα χρήματα για τη δόση του. Δεν μπορούσα να τον βλέπω έτσι» δηλώνει για πρώτη φορά μετά τη σύλληψή της η Βίβιαν Ιωακείμ, συμπρωταγωνίστρια της Μαριάννας Ντούβλη στο πρόσφατο ροζ βίντεο η οποία συνελήφθη πριν από λίγες μέρες για κατοχή ναρκωτικών. Η ίδια πρόσθεσε για το όλο θέμα: «Βρισκόμουν στο στέκι μου, σε ένα Internet καφέ στην Κυψέλη, όταν ήρθε ο αδελφός μου μαζί με έναν φίλο του για να του δώσω λεφτά. Ο Βασίλης είναι ετεροθαλής αδελφός μου και του έχω μεγάλη αδυναμία. Μπορεί να είναι 28 χρόνων, μεγαλύτερος από εμένα, αλλά έχει τόσα προβλήματα που χρειάζεται στήριξη από όλους» τόνισε η Βίβιαν και πρόσθεσε: «Είναι χρόνιος χρήστης ναρκωτικών ουσιών και πάντα ερχόταν και μου ζητούσε λεφτά. Δεν είχα, ούτε έχω τη δύναμη να του αρνηθώ. Ετσι, όταν το απόγευμα της Τετάρτης ήρθε με τον φίλο του, μπήκα στο αυτοκίνητο και του έδωσα κάποια χρήματα. Μετά μπήκα στο Internet καφέ, αλλά πριν προλάβω να καθίσω ήρθαν αστυνομικοί. Με ρώτησαν τι σχέση είχα και τι έδωσα στο “παλικάρι” και εγώ αμέσως τους είπα όλη την αλήθεια. Οτι έδωσα λεφτά στον αδελφό μου, ο οποίος είναι χρήστης ναρκωτικών ουσιών».
Επειτα, όπως ισχυρίζεται η ίδια, «μου είπαν να τους ακολουθήσω μέχρι το σπίτι μου στο Περιστέρι, όπου μένω με τον αδελφό μου τον Βασίλη, καθώς θα έκαναν έρευνα. Μάλιστα, μου είπαν ότι αν έβρισκαν ναρκωτικά, τότε θα ήμουν κατηγορούμενη, καθώς το σπίτι είναι στο όνομά μου. Εκαναν φύλλο και φτερό όλο το διαμέρισμα και στο δωμάτιο του Βασίλη βρήκαν μερικά αντικαταθλιπτικά χάπια και ένα αυτοσχέδιο τσιγάρο χασίς. Ετσι μας πήραν όλους και μας μετέφεραν στην Ασφάλεεια. Εγώ είχα πάθει σοκ. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήμουν στα κρατητήρια... Τρελάθηκα. Επειτα πήγαμε στον εισαγγελέα και με άφησε ελεύθερη με περιοριστικούς όρους μέχρι να γίνει η δίκη. Είμαι σε άμεση επικοινωνία με τον δικηγόρο μου για να δούμε πώς θα ξεμπλέξω από αυτήν την ιστορία. Δεν έχω σχέση με τα ναρκωτικά. Είμαι απλώς συνένοχη για χάρη του αδελφού μου».
«Ισως καταστραφεί η καριέρα μου»
Η 21χρονη μελαχρινή κοπέλα έχει λάβει μέρος σε πολλούς διαγωνισμούς ομορφιάς και κατάφερε να διακριθεί, ενώ από μικρή ηλικία ασχολείται και με το τραγούδι. Εγινε πασίγνωστη όμως στο ευρύ κοινό από τη συμμετοχή της στη ροζ ταινία όπου πρωταγωνιστούσε η Μαριάννα Ντούβλη, ενώ μας αναφέρει ότι συμμετείχε στο αισθησιακό DVD για να βοηθήσει τον αδελφό της. «Ακόμη και την ταινία, για την οποία έχω δεχθεί απίστευτη λογοκρισία, την έκανα για να βγάλω χρήματα για τον αδελφό μου. Εκτός από χρήστης, είχε τραυματιστεί σοβαρά στο παρελθόν σε τροχαίο ατύχημα και χρειάστηκαν πολλά χρήματα μέχρι να γίνει καλά. Και εγώ και η μητέρα μου είχαμε σοβαρά οικονομικά προβλήματα και έτσι αποφάσισα να γυρίσω το ροζ DVD για να ανασάνουμε οικονομικά».

Πηγη: Stoklari.blogspot.com





Σου Άρεσε? Κανε Like!!


0 σχόλια:

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

Share us

 
Design by Design 13 | Coding By Gr Sof | Bloggerized by Lasantha